6 grudnia 2013

Gabryskowe kocyki czas zaczac prac ;)

Słów kilka o Gabrysinych kocykach. Asortyment dostępny w sklepach jak i w sieci jest tak szeroki, że ciężko było wybrać i zdecydować się na jakiś konkretny wzór czy motyw. Tyle pięknych rzeczy! Tym samym mamy kilka różnych, ale myślę, że wszystkie będą w użytku i przydadzą się. W tym momencie siedzą w pralce na 30st... mam wielką nadzieję, że nic się nie odkształci po praniu...


 kocyk Dolly

kocyk La Millou

kocyk z Pepco 

kocyk Zaffiro

 rożek, który po rozłożeniu również może służyć do przykrycia


Brakuje otulaczy, poduszek, pościelek i prześcieradeł - te dniach również wylądują w praniu. ;) Może uda mi się coś niecoś Wam jeszcze pokazać.

ps. na dniach zacznę projekt dekoracji kącika dla Dzidziulinki. Motyw przewodni gwiazdy oraz sowy ;) - jeśli macie/znacie jakieś fajne inspiracje, dodatki w tym klimacie, podzielcie się koniecznie! :)

18 komentarzy:

  1. bardzo ładne kocyki, a my też kupiliśmy rożek, który jako rożek zupełnie nie był potrzebny, ale stosowaliśmy go jako małą kołderkę, bo był właśnie rozkładany :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dlatego myślę, że nie będziemy żałować tego zakupu, zawsze można jeszcze założyć na rożek poszewkę i będzie mała kołderka jak się patrzy ;)))

      Usuń
  2. Chętnie sprawilabym Miszce kocyk z matrioszkami, ale chyba nie byłby zachwycony takim babskim motywem :) Kocyki Gabi bardzo mi się podobają :) :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hehe pewnie by nie był ;) ale teraz i dla chłopców jest bardzo szeroki wybór takich cudeniek ;)

      Usuń
  3. Ostatnio pojawiło się sporo sklepów z ciekawymi akcesoriami dla dzieci, min. właśnie z kocykami. Te, które Ty wybrałaś są naprawdę bardzo ładne, ten z babeczkami najbardziej mi się spodobał.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. muffinki wymiatają :D ale później wzięło mnie na matrioszki... no i chodzą za mną jak cień jeszcze sowy... ;P

      Usuń
  4. z sentymentem wracam wspomieniami do czasów, kiedy to szykowałam wyprawki dla Chłopaków:)
    co do kocyków- są piękne. Rodziłam pierwszy raz 3,5 roku temu, ale nie znalazłam takich cudowności:)
    zapraszamy do nas:
    zawodkobieta.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mam wrażenie że z każdym kolejnym rokiem, firmy się mnożą i kuszą tylko przyszłe mamy, zwłaszcza
      te estetki ;)

      Usuń
  5. Śliczne kocyki :) I widzę, że też upolowałaś kocyk w Pepco :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zdecydowanie był wart swojej ceny a przy tym jest ładny! :)

      Usuń
  6. Ładne kocyki!:) Ja kocyki dla córeczki szyje sama. Mam to szczęście, że ładne tkaniny są dostępne, mam maszynę, szyję takie wzory i rozmiary, jakie chcę, wychodzi taniej i mam jakąś dziką satysfakcję z tego:) Postaram się także pokazaćmoje uszyte skarby przed porodem jeszcze:) Życzę pięknego projektu kącika dziecięcego:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też zamierzałam, ale jakoś mi nie wyszło bo fajniej maszyny jeszcze się nie dorobiłam ;)
      ale póki co szyję sama zabawki, może pokażę tutaj ;)
      Nie nie chciałabyś uszyć może poduszki w kształcie gwiazdy? Poszukuję takiej i chętnie złożę zamówienie, jeśli szyjesz też na zamówienia. :)

      Usuń
  7. Śliczności :) A kocyków nigdy za wiele!! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie! Korci mnie jeszcze jeden, taki duży z warkoczowym splotem... :)

      Usuń
  8. Jestem ciekawa kącika! ;P
    Kocyki macie przepiękne! Ja mam tylko jeden i becik. Ale z czasem pewnie się jeszcze zaopatrzymy, może też się zdecydujemy na te piękne z minky:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Minky mnie bardzo oczarował..super materiał i idealny dla dzieciaczków :)

      Usuń
    2. Kurcze, szkoda, że te kocyki są takie droższe... Nie widziałam, żeby kosztowały mniej niż 130zł. Ale skuszę się, znajdę sobie jakąś okazję! :P

      Usuń
  9. Mamy Zaffiro tylko, że w paseczki :)
    Jestem z niego bardzo zadowolona! Był już prany wiele razy i to nawet w 60 stopniach i nic złego się nie dzieję :)

    OdpowiedzUsuń